Panel klienta

Wypożyczalnia Samochodów EuroCar

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.Zamknij
LOGO

FAQ

  • W jakich godzinach można wynająć samochód ?

    - Samochody wynajmujemy od poniedziałku do soboty, w godzinach 08.00 – 19.00. Usługa dostarczenia auta poza godzinami pracy oddziału EuroCar jest dostępna na uprzednie życzenie Klienta.

  • Ile trzeba mieć lat aby wynająć samochód ?

    - Klient chcący wypożyczyć auto musi mieć ukończone 21 lat.

  • Jak można dokonać rezerwacji samochodu ?

    - Wystarczy, że do nas zadzwonisz lub wyślesz mail. W rezerwacji muszą być zawarte dane osobowe i teleadresowe, klasa samochodu, przewidywany termin i długość najmu, miejsce i godziny odbioru oraz zwrócenia samochodu, forma płatności za wynajem i kaucję. Jeśli chcecie Państwo podróżować wynajętym autem za granicę, musimy zostać o tym poinformowani. Przy rezerwacji auta należy wymienić kraje oraz przewidywany przebieg w kilometrach. Jeżeli auto będzie wynajmowane na firmę, prosimy o podanie danych rejestrowych, danych osobowych pracownika, który odbierze auto oraz dokumentu upoważniającego tę osobę do podpisania umowy najmu w imieniu firmy.

  • Jakie dokumenty muszę przedstawić aby wyruszyć w drogę autem Eur

    - Wynajmujący musi okazać prawo jazdy ważne co najmniej od roku, uznawane prawnie na terenie Polski. Należy także przedłożyć ważny dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty lub paszport). Firmy przedstawiają zaświadczenie z UM lub odpis z KRS, regon i NIP. Jeżeli chcą Państwo odebrać auto we wskazanym przez siebie miejscu (dom, firma, hotel, lotnisko itp.), proszę przygotować kserokopie wyszczególnionych dokumentów oraz oryginały do wglądu pracownika EuroCar.

  • Na jaki minimalny okres czasu mogę wypożyczyć auto?

    - Minimalny okres wynajmu to 24 godziny. Przedłużenie o kolejną godzinę ponad dobę jest traktowane jak wynajęcie samochodu na kolejny dzień.

  • Ile kosztuje wynajem samochodu?

    - Stawki wynajmu możesz sprawdzić w cenniku. Wypełniając formularz rezerwacji auta w odpowiedniej zakładce otrzymasz informację zwrotną na temat tego ile będzie kosztował wynajem wskazanego modelu. Nasi stali klienci korzystają z atrakcyjnych zniżek. Aby poznać szczegółowy koszt wynajmu interesującego Cię auta, zadzwoń do nas. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

  • Jak mogę zapłacić za wynajem?

    - Podstawową formą zapłaty jest płatność gotówką. W przypadku firm akceptujemy również zapłatę przelewem lub gotówką. Opłaty za wynajem pobierane są z góry.

  • Co to jest kaucja?

    - Kaucja to blokada środków w formie gotówki na wypadek stwierdzenia uszkodzenia auta przez wynajmującego. Kaucja podlega całkowitemu zwrotowi w chwili zwrotu pojazdu, o ile jest on zwracany bez żadnych uszkodzeń.

  • Czy przy zwrocie samochodu bak paliwa musi być pełen?

    - Auto, które od nas wypożyczasz jest zatankowane do pełna i powinno zostać zwrócone z pełnym bakiem. W przypadku, gdy samochód zostanie zwrócony z niepełnym zbiornikiem, obciążymy wynajmującego dodatkowo kosztem brakującego paliwa.

  • Chciałbym wydłużyć okres najmu: co muszę zrobić ?

    - Prosimy o zgłoszenie chęci przedłużenia wypożyczenia samochodu najpóźniej na 24 godziny przed końcem czasu najmu określonego w umowie.

  • Czy w wynajmowanych samochodach EuroCar można palić papierosy?

    - Nie, nie można. W wynajmowanych od nas samochodach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych.

  • Czy wynajęty samochód jest ubezpieczony?

    - Każde z aut EuroCar jest ubezpieczone w zakresie odpowiedzialności cywilnej.

  • Czy wypożyczonym samochodem można wyjechać poza granice Polski?

    - Oczywiście, ale w takich przypadkach prosimy o poinformowanie o tym zamiarze pracowników firmy EuroCar. UWAGA:nie ma możliwości wyjazdu naszym samochodem do krajów byłego Związku Radzieckiego, a także: Albanii, Grecji, Turcji oraz krajów byłej Jugosławii (z wyjątkiem państw należących obecnie do Unii Europejskiej).

  • Czy mogę zrezygnować z rezerwacji samochodu?

    - Tak, można zrezygnować z już dokonanej rezerwacji. Prosimy jednak o niezwłoczne poinformowanie o rezygnacji pracowników EuroCar. Jeśli zgłosisz fakt rezygnacji na 72 godzin przed planowaną datą wynajmu auta, poza szczególnymi przypadkami, nie poniesiesz żadnych kosztów rezygnacji.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT za wynajem?

    - Oczywiście, na życzenie Klienta wystawiamy faktury VAT.

  • Co mam zrobić, gdy przydarzy mi się awaria auta lub zdarzenie dr

    - W przypadku jakiejkolwiek awarii, unieruchomienia samochodu, kolizji drogowej i innych zdarzeń związanych z wynajętym autem, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z pracownikiem EuroCar.

  • Czy w przypadku kolizji nie z mojej winy ponoszę jakąś odpowiedz

    - Oczywiście, że nie. W takiej sytuacji prosimy o przedstawienie notatki policyjnej z miejsca zdarzenia, zawierającej informacje o sprawcy i dane jego polisy ubezpieczeniowej. Załatwimy wszelkie związane ze zdarzeniem formalności, a Tobie udostępnimy auto zastępcze.

2007 - 2018 EuroCar | All Rights Reserved
Projekt i wykonanie: RentCarSoft